Hoe kun je het beste in contact komen met celebrities?

Ik wil 2 celebrities, Billy Joel en Johnny Depp een bericht sturen. Hoe kan ik zorgen dat het bericht ook echt bij hun aankomt en niet hun manager/marketing team oid.
Natuurlijk weet ik dat ze lang niet altijd een reactie terug sturen, maar wil t wel proberen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Daar zitten ze niet op te wachten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb jaren geleden ook in de showbusiness gewerkt van Nederland, en ik weet dat er enkele mensen heel betrokken zijn met hun fans en waarbij het rechtstreeks naar hun ging. Natuurlijk hebben die mensen veel minder fans.
Ik verwachtte al niet dat ze altijd een reactie terugsturen, dat gaf ik al aan. Maar wil graag iets proberen om een handtekening te krijgen op een persoonlijk voorwerp van een terminaal zieke vriendin. Al is de kans heel klein, ik wil dat proberen!

Antwoorden (2)

Al hun privé adressen zijn afgeschermd van het publiek, want op het moment dat jij er achter kan komen, kan de hele wereld dit. Als de hele wereld het heeft zou het e-mailadres of telefoonnummer onbruikbaar zijn door spam/constant gebeld worden. Daarom hebben ze speciale lijnen en/of e-mailadressen voor dit soort zaken, maar dit zal niet rechtstreeks zijn en kans is dat ze ze nooit zullen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en waar vind je zo'n speciale lijn dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Johnny Depp heeft geen fb/twitter, het enigste wat er te vinden is is een post adresL Johnny Depp
United Talent Agency
9336 Civic Center Drive
Beverly Hills, CA 90210-3604
USA Billy Joel: Maritime Music, Inc.
34 Audrey Avenue
Unit 5
Oyster Bay, NY 11771-1559
USA en Maritime Music, Inc.
(Company)
34 Audrey Avenue
Unit 5
Oyster Bay, NY 11771-1559
USA
Phone: (516) 922-9510 Wat je met deze adres-gegevens kan bereiken weet ik niet. Billy Joel is ook op social media te vinden, Facebook, Twitter, Google+. Maar hier heeft hij zoveel volgers dat hij waarschijnlijk niet reageert.
De kans is zoals je al aangaf heel klein dat er gereageerd word...
Maar als je echt echt echt de aandacht wil trekken zou je natuurlijk iets speciaals kunnen doen om die aandacht toch naar je toe te trekken zodat je iets "interessanter" word voor Billy en Jonny!!